duminică, 8 noiembrie 2009

Clasa a 12-a A... Dupa 3 ani jumate'...

Bucuresti, 7 noiembrie 2009, Orient Cafe din Valea Regilor... Dupa 3 ani si jumatate, fosta clasa a 12-a A, in formula partiala, a reusit sa se reuneasca. Cu multi dintre fostii colegi, m-am mai vazut intamplator pe holurile ASE-ului, dar am fost placut surprinsa sa revad oameni pe care nu i-am mai intalnit de cand am terminat cu bacul.
De maritat nu s-a maritat nimeni (inca) si nici copii n-avem, doar una din fostele colege (Simona) are deja planificata nunta pentru vara viitoare, si la scurt timp dupa ea, voi urma si eu. Colegele care fumau - majoritatea s-au lasat, in schimb s-au apucat altele... De schimbat radical, nu s-a schimbat nimeni, ca si cum anii nu ar fi trecut niciodata pe langa noi.
Am reluat legatura cu Popeasca, cu care plecam de la ultimele ore in fiecare saptamana si ne plimbam prin Plaza, si am fost placut surprinsa sa am subiecte de discutie cu foste colege cu care in liceu abia vorbeam. Per ansamblu, a fost un lucru extraordinar sa ne adunam, m-am simtit intr-o mare familie, si stau si ma gandesc ca in urma cu 4 ani eram toti in sacourile albastre, celebra uniforma a liceului. Mai jos cateva imagini...

Cu Adriana Cosma si Catalina Toma (Adriana e la jumatatea facultatii pentru ca e la medicina, iar Catalina cred ca a terminat jurnalismul)

De la stanga la dreapta: Flori, Georgiana, Ana, eu si Popeasca

Cu Popeasca, depanand amintiri

Eu, Popeasca si Adriana Cosma

Mimi, Mishu, Simona, Andreea si Miki

Un comentariu:

  1. Imi pare rau ca nu am fost si eu acolo...Dar sper sa se mai organizeze o intalnire dupa 14 decembrie, cand ma intorc in tara :)

    RăspundețiȘtergere