joi, 10 septembrie 2009

Atat de aproape

Esti aproape, chiar daca esti departe, si da, te simt in fiecare frunza care cade acum, la inceput de toamna... in fiecare picatura de ploaie care imi atinge obrajii, in fiecare sunet pe care il aud, in fiecare minut ce se scurge. Te simt cand imi ascult respiratia care pana nu demult era langa a ta... O sa ma intorc, dragostea mea. Nu exista pret pe care sa nu fiu in stare sa il platesc, ca sa ajung langa tine din nou. Nu e departe nici momentul in care, atunci cand imi voi lua bilet Bucuresti - Brasov, va fi doar un bilet fara intors.
Te simt, dragostea mea, te simt peste tot, si poate nu imi gasesc cele mai potrivite cuvinte, poate uneori nu sunt suficient de convingatoare, sau poate uneori exagerez. Poate sunt prea visatoare sau prea nebuna, dar stiu ca impreuna suntem totul. Ai incredere, dragostea mea... Te iubesc.

Un comentariu:

  1. acelasi lucru il simt si eu pentru tine.. uneori nu imi gasesc cuvintele ptr ca simt ca deja le-ai folosit tu.. si nu pot spune nimic... mi le iei dar simt ca pot vorbi prin aceleasi cuvinte... te iubesc enorm si nimic nu ma va indeparta de tine.. a visa nu este un lucru gresit.. e pur si simplu omenesc numai ca ceea ce se intampla nu este un vis... e realitatea noastra care intr-adevar seamana cu un vis pe care desi nu l-am visat ne dorim sa il visam impreuna...

    voi fi mereu acolo unde ma sti acum, asteptandu-te...

    I feel you.. imi place melodia asta..
    si te simt si eu.. in.. TOT!

    RăspundețiȘtergere