duminică, 22 martie 2009

Ce mai fac gagicile in weekend


Eu si Blonda ne-am dus sambata la rugby (multumim sponsorului pentru bilete). Desi nici una din noi nu stia despre acest sport mai nimic (cu exceptia faptului ca jucatorii se arunca buluc unu' peste altu' in incercarea disperata de a pune mana pe minge), ne-am distrat maxim, atmosfera foarte vesela, suporteri caterincosi. Erau si cativa englezi (eh, ce ti-e si cu multinationalele astea...) care ziceau ceva de mother fucker ball, dar nu am stat sa ascult si restul, niste portughezi care se dadeau de ceasu mortzii sa-si incurajeze echipa si multi romani cu foame. Da, frate, foame... Am vazut unul cu 3 pahare de bere tinute toate intr-o mana (evident cu degetele inauntru), tavi pline cu mici mancati din mers cu mustar. Si cam atat. A! Niste veterani de razboi care preziceau (gresit din pacate) ca noi vom face din portughezi fasole batuta, si sexy cameramanu' cu care am schimbat (din pacate) doar niste priviri.
Poze de la eveniment - promit cat de repede !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu