marți, 17 martie 2009

Despre mine... mai detaliat

Nascuta in Brad, judetul Hunedoara, intr-o frumoasa dimineata de noiembrie (cel putin asa incerc sa cred), traiesc in Bucuresti aproape de cand ma stiu. Fac parte, dupa cum spunea o fosta colega de liceu care imi era foarte draga, din prima generatie dupa Cernobal (adica nascuta in '87). Nu mai retin ce voia respectiva sa spuna cu acest lucru, dar mi s-a parut o combinatie "pompoasa" de cuvinte care m-ar ajuta sa vorbesc despre mine.
Sunt un om simplu, cu idealuri, ambitii si opinii mai mult sau mai putin inalte, ca noi toti. Imi place sa cred despre mine ca sunt o persoana puternica si ca am un cuvant de spus. Dezamagita de sistemul educational din Romania, incerc sa ies din intunericul pe care l-am trait in cei 3 ani de facultate. Sper, ca multi de varsta mea, ca am curajul si daruirea necesara sa razbat in viata si sa emigrez. Nu "la cules" si nici "la produs".
Am descoperit de la o vreme ca imi place sa scriu, poate am acum maturitatea necesara de a ma exprima, astfel incat sa ma simt libera. Sau e poate doar o rabufnire a faptului ca am urmat o facultate care a daramat mare parte din iluziile mele legate de scoala, si fiind din punctul meu de vedere tarziu sa o iau de la capat cu o alta noua - jurnalismul, voi incerca sa imi manifest talentul sau antitalentul impartasindu-va si voua din ceea ce stiu sau vad zi de zi.
Fiti bineveniti!

2 comentarii:

  1. Cine a spus treaba cu "prima generatie dupa Cernobal"? Chiar nu imi amintesc....sau poate nici nu am stiu vreodata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca, astept raspuns! :D

    RăspundețiȘtergere