vineri, 20 martie 2009

Lasa-ma papa ...

Era undeva prin '99-2000 cand ascultam Andre si visam la suvitze roz, haine din latex cu sclipici, coditze africane, si o prietena cu care sa merg la mare, sa ma distrez, sa impart hainele, sa ne machiem pana la refuz si sa facem tot ce ne trece prin cap... Ce si-ar fi putut dori mai mult, de altfel, o fata de clasa a 6-a?
Din motive legate de diferenta intre realitate si ce vedeam in clipurile fetelor, nu s-a intamplat la vremea respectiva nimic, papa nu m-a lasat la mare, nu m-am iubit cu nimeni pe nisipul fierbinte, Andre s-au despartit, singure nu mai aveau acelasi succes oricat s-ar fi straduit, lumea le-a uitat, mai apar din cand in cand la carcotasi la faze penale (bine ca nu la OTV), eu am crescut, de la 12 ani am ajuns la 21...
Am dat intamplator pe net de melodia asta, si m-au apucat nostalgiile. Acum o am pe jumatatea blonda, una fara alta n-am mai fi la fel, dar vreau din nou sa visez ca am sandalele alea cu talpa groasa in picioare, chef de nisip fierbinte si miscari provocatoare. Vreau sa evadez, sa nu mai am taskuri la job si sesiune de dat la facultate, sa scap de toate grijile din lume, sa nu stiu ce inseamna sa fi dezamagit, sa nu am trairi atat de puternice, si sa plec vara la mare cu blonda.
Ce mult am imbatranit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu