miercuri, 25 martie 2009

Vreau sa iti spun "te iubesc"!

Am revazut in seara asta filmul meu preferat - "Ucide-ma cu tandrete". Prima oara l-am vazut acum multi ani, daca e sa stau sa numar, ar fi vreo 6, m-a impresionat atunci... am plans la sfarsit si acum. Povestea pare banala, 2 se cunosc pe strada, se plac, si-o trag, se casatoresc, apar intrigi, femei mai mult sau mai putin din trecut, se despart si finalul sugereaza ceva gen "cum ar fi fost daca?... daca nu s-ar fi cunoscut niciodata, sau daca iubirea lor ar fi supravietuit in ciuda tuturor obstacolelor?"... Nu divulg mai multe despre film, cei care l-au vazut stiu despre ce e vorba, iar pentru cei care nu l-au vazut, il recomand din suflet. Mie personal imi creeaza emotii puternice de fiecare data, iar finalul...e de-a dreptul tulburator, nu ca in filmele dintotdeauna in care binele invinge, cei care se iubesc raman impreuna pentru toata viata, fac multi copii, si totul e bine cand se termina cu bine overall.
In seara asta am reflectat asupra a ce mi se intampla, cat de banala e existenta mea, nimic iesit din comun, si cat de mult imi doresc sa traiesc povestea lor. Si cu cat ma gandesc mai mult, cu atat mai mult imi dau seama cat de aproape am fost de ceva asemenator, ce frumoasa ar fi fost povestea noastra... Avea toate ingredientele, mai putin curajul. Nu stiu daca al meu, al lui, sau al amandurora... In seara asta am realizat ceva trist. Dupa tot ce s-a intamplat, imi lipseste de mor, si daca ar fi sa fim noi in scena cu scara rulanta, sunt sigura ca nu as sta sa ma uit.
E trist, dar mi-e dor de Vali, mi-e dor de mine - Raluca de atunci care l-a cunoscut si l-a iubit. Mi-e dor sa ii spun TE IUBESC !!!

Povestea - o postez dupa ce vede Blonda filmul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu