sâmbătă, 17 octombrie 2009

Jurnal de calatorie - Paris - avanpremiera

Dupa o lunga absenta cauzata de proiecte personale, am revenit pe blog, langa voi, si am de gand sa "rup tacerea" si sa renunt la statutul de part-time blogger.
Am vorbit 4 ani, zi de zi, despre asta. M-am trezit si am adormit 4 ani mereu cu gandul la intoarcerea acolo. Dupa 4 ani, am reusit, momentan doar in concediu dar cu speranta mai mare ca oricand ca la un moment dat, nu foarte indepartat, va fi pentru totdeauna... Au fost 9 zile, 9 zile in care am vazut tot ce nu am reusit acum 4 ani sa vad in 3 saptamani, 9 zile in care mi-am dat seama ca Luvrul nu s-a mutat din loc si ca Versaille-ul e, intr-adevar, o minunatie. 9 zile in care am dat peste cap planul la care am muncit 9 luni, si 9 zile care au schimbat (a cata oara?) cursul evenimentelor.
Cand am plecat, spiritul meu a ramas acolo, pe Rue Picpus, la cativa pasi dincolo de hotel, iar fizicul a promis ca se va intoarce...
Lasand la o parte melancolia, atat timp cat amintirile sunt inca "proaspete", as vrea sa vorbesc despre tot ce a insemnat aceasta plecare, si cat de mult m-a schimbat.
Am parasit Bucurestiul gri, aglomerat, murdar si plin de oameni de cea mai joasa categorie in zorii diminetii de 29 septembrie, avand ca si copiloate pe Didi, Ilinca si Ana. Zborul - calm, linistit si fara incidente - cu Blue Air, care mi-a schimbat opinia eronata a nestiutorului despre companiile low-cost. Comparand cu ce a fost acum 4 ani cu Air France, pot spune cu foarte mare certitudine ca serviciile Blue Air sunt excelente si comparabile ca si calitate, in conditiile in care costa de 4 ori mai putin.
Decolarea de pe Baneasa a fost la 7,30 ora Romaniei, urmand ca in mai putin de 3 ore sa ma intorc in locurile pe care le iubesc cel mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu