sâmbătă, 24 octombrie 2009

Paris - ziua 5 - primele 2 opriri

Primele opriri ale zilei cu numarul 5 au fost dedicate vizitarii cartierelor mai putin bine famate din oras - Pigalle si Montmartre. Zona Pigalle-Blanche e plina de sex-shop-uri, cabarete, si, evident Moulin Rouge si nu ai ce cauta acolo fara bodyguard :)). Incepand cu Sexodromul (primul sex-shop in care am intrat si vazut toate dimensiunile de ****, unele chiar si cu mai multe capete, asa ca de balaur :)) ), continuand cu restul magazinelor de acelasi tip care imanzesc o strada lunga de cateva sute de metri, si incheind cu celebrul Moulin Rouge, intregul cartier debordeaza de sexualitate si chestii high. Ne-am facut pe fuga cateva poze, (nu de alta, dar ne era cam frica) si am plecat mai departe. Deci...


In fata celui mai mare magazin cu produse .... istorice :)) din Paris


Moulin Rouge


Because I got high...

Part II :D

Foarte aproape de zona cu Moulin Rouge (Pigalle), se afla cartierul cu cele mai multe bazaruri cu suveniruri din cate am vazut in tot orasul: Montmartre - statia de metrou Anvers. De aici ne-am luat majoritatea cadourilor pentru cei de acasa, sunt cele mai ieftine si mai multe din Paris, si recomand tuturor care veti ajunge pe acolo sa nu vi le luati din alta parte, ci de aici. Cartierul este dominat de bazilica Sacre-Coeur, una din preferatele mele, aflata pe un deal, de unde privelistea Parisului te lasa iar fara cuvinte. Un aspect mai "colorat" a tot ce inseamna Sacre Coeur este multitudinea de negri care te agaseaza sa iti faca bratari, sa iti vanda tot felul de breloace, dar daca nu ii bagi in seama si te feresti cu maxima atentie, e OK. In rest, o zona foarte faina, animata de fel de fel de personaje amuzante... si un loc pe care l-am revazut cu mare drag.



Inchei aceatsa postare cu un dor nebun de Franta si cu inca un clip...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu