marți, 11 august 2009

Amintiri din Paradis - ziua 2

Ziua 2 a inceput undeva la 8 dimineata cu savoarea unui Vogue si a unei cafele dementiale dupa o noapte in care am dormit mai bine ca niciodata.
Am plecat mai apoi la Saschiz, un sat aflat undeva la 20 km de Seleus, trecand prin Sighisoara, unde intreaga echipa s-a ocupat cu restaurarea scarilor care duceau la cetate. Practic, drumul din sat pana la zidurile de pe deal era unul destul de abrupt, fara ceva amenajat recent. Asa ca grupul nostru de 15 voluntari a stat cateva ore bune sa bata tarusi, sa monteze blana de lemn (adica scanduri) si sa niveleze pamantul deasupra, astfel incat turistii sa se poata bucura de un drum bun pana sus, la cetate. Urmarea o puteti vedea si voi:



Fara echipa fantastica, turistii ar fi avut un drum mai greu pana la cetate, asa ca seara ne-am delectat pe la Sighisoara. Fain oras! O sa mai merg si a doua oara, si nu doar cateva ore. Sunt fericita ca i-am gasit un magnet fain cu cetatea lui Francois, ocazie cu care sunt sigura ce cal mai frumos cadou, in afara de prezenta mea, va fi format din mai multe chestii care sa-i aminteasca de Romania.
Mai jos, cateva imagini din Sighisoara:

Sighisoara vazuta de sus...



Cu Vera si Elena Paunescu



Cu Gabi si Elena



Dupa o zi destul de incarcata, seara a inceput mai repede, si am avut un somn mult mai lung decat in ziua precedenta. Din nou aer curat, si o companie agreabila.

Un comentariu: