marți, 25 august 2009

Intr-o fraza...

... ma p** pe profetie !!! (asta pentru cunoscatori)
De azi am incetat sa mai sper ca Vali se va intoarce la mine, si sa imi mai plang de mila. Sa imi fac scenarii si sa ii scuz comportamentul, si am luat decizia de a sterge toate amintirile cu el. Nu aveam multe, va spuneam intr-o postare precedenta ca eu n-am dulap cu amintiri, dar aveam nenorocitul ala de trandafir ale carui petale ma mangaiau pe obraz de ziua mea... Si niste poze. Care nu mai imi spun nimic.
Am cunoscut pe cineva - o fraza cu care ma gandeam sa incep o carte, o fraza care sa deschida fiecare capitol, iubire impartasita sau nu. Am cunoscut pe cineva, si dupa mult timp mi s-a spus un "te iubesc" sincer. O voce capabila sa ma trezeasca din morti, si vorbele lui: "Ai de gand sa stai sa il astepti o viata si sa nu iti traiesti viitorul?". De azi, Vali e istorie, o istorie a celei mai mari iubiri pe care am trait-o pana acum, dar si a celei mai nefericite experiente traite.
Pozele cu el au ajuns dincolo de Recycle Bin, iar trandafirul, unde ii era locul de la bun inceput... La gunoi! Mi-a luat aproape un an sa fac asta, asa ca pot sa spun ca am redevenit o femeie puternica.


Te iubesc, Adrian! La multi ani :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu