duminică, 9 august 2009

Medley

Inainte sa ma apuc sa scriu impresii din satele sasesti, lucru pe care cel mai probabil il voi face maine, m-am gandit ca daca tot m-am intors acasa, atat fizic, cat si la amintirile si lucrurile care ma fac sa ma gandesc la Vali (da, n-am scapat de obiceiurile proaste), n-ar strica un Gipsy Kings...
In seara asta trebuia sa caut o pensiune draguta la Sinaia, unde intentionez sa plec peste 2 saptamani, si sa-i dau un mail lui Francois cu impresiile de calatorie.
Dar nu...
Fumez ultima tigara, mi-e somn, e tarziu, si mi-e dor de Vali.
Ce frumos ar fi fost sa fi vazut impreuna locurile astea superbe, sa respiram impreuna aerul racoros si curat din Ardeal, sa te adorm in saruturi... Mi-e dor de tine, nu inteleg de ce nu pot sa uit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu