vineri, 28 august 2009

Sfarsit de august...

... si inceputul unei noi vieti.
Am cunoscut pe cineva, cineva care a schimbat radical cursul evenimentelor prezente si viitoare, cineva care m-a invatat ca intotdeauna se poate mai mult...Se poate iubi mai mult, de poate dori mai mult, se poate avea mai mult... Cineva care cu o privire si cu un "te iubesc" a reusit sa darame cei 4 ani de idealuri cu Parisul (sincer, chiar nu mai numar zilele pana atunci cu atata disperare), a reusit ce nu a fost in stare nici macar Blondie, si anume sa ma trezeasca la o realitate de paradis, cineva pentru care si maine as lasa Bucurestiul si tot ce am, familie, prieteni, mod de viata, pentru a-i fi alaturi pentru totdeauna.
Si desi, pentru scurt timp (2 saptamani si 1 zi) n-o sa fim unul langa altul sa ne simtim respiratia si sa ne trezim unul langa celalalt si sa nu ne vina sa credem... as vrea sa ii spun...
Te iubesc, Adrian, te iubesc asa cum nici mintea nici sufletul nu au fost in stare sa iubeasca vreodata. Te iubesc ca si cum maine as muri, iar azi ar fi ultima zi din viata mea in care trebuie sa iubesc. Te iubesc, si fara tine nu exist.
Asteapta-ma dragul meu, ne mai despart 2 saptamani si o zi de o viata impreuna...
TE IUBESC !!!

2 comentarii:

  1. voi fi mereu acolo asteptandu-te sa apari, si in fiecare zi te voi privi la fel ca la prima intalnire..

    intr-o zi ... am sa iti promit si in fata divinitatii ca dragostea ce s-a nascut pentru tine nu poate fi stinsa nici daca inima mea ar refuza sa mai bata...

    esti universul meu... Te Iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu te iubesc :) dar stii deja asta

    RăspundețiȘtergere