duminică, 2 august 2009

Rectificare

Planeta Pamant e frumoasa, pacat ca e locuita.
Ca tot ma uitam la stiri in seara asta pe net, inainte sa ma apuc de bine-cunoscuta activitate de planificare a excursiei de luna viitoare (am trait s-o spun si pe asta, ca luna viitoare plecam), am dat de ceva de care nu stiu daca sa rad, sau sa ma bufneasca plansul.
Am citit aici cum ca o tanara americanca a cerut in casatorie un Montagne Russe (adica un trenulet din ala de te da peste cap - se pare ca si la figurat, nu doar la propriu), ocazie cu care am aflat ca s-au mai oficiat astfel de cununii, gen cu zidul Berlinului sau cu turnul Eiffel si ca exista un fel de "boala" de a iubi lucruri fara viata. Nu in sensul de a-ti placea un anumit loc, ci in sensul de relatie, de "cuplu", implicand evident si relatii sexuale.
E clar, nu mai deschid nici internetul. Eu nu-mi pot imagina senzatia orgasmica pe care ti-o poate da o poza cu un montagne russe, seara, la lumina lumanarilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu