miercuri, 5 august 2009

Iar plec din Bucuresti!

Cand m-am intors de la Mamaia, de la concertul Duffy, nu m-am gandit ca pana in septembrie mai plec din Bucuresti. De atunci a trecut aproape o luna si jumatate, iar weekend-ul in sine inca imi pare ca a fost ieri. Cum zilele de concediu au intrat in sac sau sunt destul de departe, nici macar acasa nu mi-am facut planuri sa merg.
Placuta mi-a fost surpriza astazi cand am aflat ca in weekendul asta plec la Saschiz, o localitate situata la 20 km de Sighisoara, intr-un program de responsabilitate sociala. Nu va fi un weekend de stat si vizitat chestii, ci unul de activitati gen marcat trasee turistice, si, cum nu voi sta nici la hotel de 5 stele, cu siguranta accesul la laptop si net va fi mai mult decat restrictionat. Sper doar sa am semnal pe telefoane, si sa nu uit de proviziile cu tigari.
Nu sunt un fan inrait al adunatului gunoaielor din padure sau al marcarii copacilor pentru trasee turistice si nu m-am imaginat vreodata facand asta. Plec in ideea ca e fain sa fac bagaje, si ca atunci cand ma intorc o sa mai am de numarat doar 50 de zile pana plec la Paris.

2 comentarii:

  1. Hei, hai ca a fost super, cateva zile de deconectare de la stres si job, maine abia astept sa vad pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut pozele deja, maine mai primesc o parte si le pun aici. Daaaa !!! A fost mirific, mai vreau :(( Oricum, mai dau o fuga la Sinaia pana cand plec la Paris, ca-i musai! Prea departe Saschizul pentru 2 zile de alergat cu trenul dar daca reusim sa ne strangem multi, ar merita o vizita domnul Demirel din Seleus.

    RăspundețiȘtergere