duminică, 16 august 2009

Lasa-ma in pace!!!

Alerg. Pasii nu-mi ajung. Nu-mi ajung nici acum, cum nu mi-au ajuns niciodata cand a fost vorba de... Nu! Numele tau e un subiect tabu!
Gasisem in seara asta un joc foarte fain pe facebook, un fel de sims in care poti sa si chattuiesti cu colegii de joaca, si ma delectam cu un dans pe ritm de don omar cu un coleg de joaca (da, am dat-o in mintea copiilor) cand i-am vazut numele in messenger, tocmai iesea... Sunt luni de zile de cand nimic in afara de propria mea persoana nu mi-a amintit de el... iar azi e ca si cum l-as fi vazut, mergand grabit, pe strada, asa... cat o idee...
Te iubesc a la folie, vorba francezului, si orice as face, e clar ca nu fac nici un pas si ma invart mereu in jurul aceluiasi punct mort. Nu stiu unde esti si ce faci, dar stiu ca mai exist pentru tine. La fel cum existi si tu, la fel cum te-am iubit de atunci si pana astazi, la fel cum te-as ierta si nu as cere nici o explicatie.
De ce iti cer sa ma lasi in pace? Sa nu ma mai urmaresti peste tot, pentru ca am ajuns sa te consider un etalon al tuturor barbatilor pe care ii intalnesc... Nu stiu de ce, dar stiu ca mint. Te iubesc. Nu ma pot gandi la altcineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu