duminică, 9 august 2009

Un week-end de vis

Dragii mei,

Dupa un week-end de vis, iata-ma inapoi in Bucurestiul teribil de calduros si plin de praf. Singura surpriza placuta e ca la mine pe strada se asfalteaza, si ca maine ma intorc la birou, dar in rest nimic.
Am fost la Sighisoara si in imprejurimi, intr-o campanie de responsabilitate sociala desfasurata de firma la care lucrez in colaborare cu fundatia Adept. Si nici concertul lui Duffy de la Mamaia, nici team-buildingul de la Nisipuri de anul trecut nu au fost in stare sa depaseasca frumusetea deosebita a satelor sasesti din Transilvania si a oamenilor minunati pe care i-am gasit acolo. Nici nu stiu cu ce sa incep, in momentul asta stau si savurez o tigara aromata (am revenit la obiceiul de a fuma Vogue), alaturi de un vin de Saschiz teribil de bun si aromat, ferestrele-s deschise la maxim, si imi amintesc de unul din bancurile din prima seara, pentru ca am ascultat cel putin 100...
Stiati ca Bula si-a schimbat numele?
Mai nou il cheama Benis.

3 comentarii:

  1. esti foarte prompta, ai scris deja primele impresii, eu cred ca undeva saptamana asta voi scrie despre work camp. Si ai dreptate, cel putin 100 de bancuri au fost :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa nu scriu, Gabi, cand a fost o experienta atat de faina??? Nu credeam cand am plecat din Mamaia acum o luna si ceva ca o sa mai merg pe undeva sa ma impresioneze asa fain, pana la Paris. Se pare ca prin emotiile pe care le scriu, ai gasit si o postare la care sa fie ceva de spus! Ai fost un coleg de calatorie minunat! Ca toata echipa, de altfel :)

    RăspundețiȘtergere