luni, 10 august 2009

Avanpremiera

... sau asa cred ca se numeste filmul de dinaintea premierei. Cum seara e prea scurta, iar lucrurile de spus foarte multe, astazi nu mai am timp sa scriu mare lucru despre weekendul care tocmai a trecut, asa ca va voi spune pe scurt despre ce am de gand sa scriu saptamana aceasta.
Maine urmeaza ziua 2 din Paradis, cu tot cu poze, atat cu locuri cat si cu oameni, cu oameni extraordinari pe care i-am cunoscut sau revazut, si cu care am petrecut 3 zile absolut inedite.
Ca tot veni vorba de lucruri care incep cu P si se termina cu s, si nu-s indecente, planul pentru Paris e terminat, asa ca o sa-l scriu si aici, in ideea ca se va gasi cineva la un moment dat care sa mearga fix 9 zile acolo, si cu siguranta ii va fi de ajutor. Vorbeste cunoscatorul. Si chiar daca nu vor fi chiar 9 zile, stiti cu totii, sau daca nu, va spun acum, ca pentru mine Franta e cea mai frumoasa tara din lume, si oricand voi scrie cu mare drag despre ea.
Si cum o calatorie nu vine niciodata singura, m-am gandit ca cele 50 de zile care au mai ramas pana pe 29 septembrie sunt cam multe pentru stat in Bucuresti, asa ca pe 28 august trag o fuga la Sinaia cu una bucata Blonda si 2 alte bucati. Prea frumos drumul pe Valea Prahovei, ca sa nu ma-ntorc. Promit si pentru atunci o avalansaaa de poze.
Daca e sa mi se intample si altceva cu siguranta postez, dar acum mi-am descoperit pe langa marea iubire pentru franceza si tot ce deriva din ea, o dragoste la fel de mare pentru locuri si calatorii.
Si daca 3 ani de zile am invatat la scoala numai ... productie, formule si teorii pe care astazi le-am uitat, pentru ca nu m-au innobilat cu nimic (bullshituri), am o viata la dispozitie sa vizitez, sa cunosc, sa invat (inclusiv istorie, care alaturi de matematica, a fost un fel de sperietoare pentru mine, n-am putut in liceu s-o invat niciodata). Si toate astea sa le impart cu voi.
Va scriu in graba aceste randuri, si nu imi vine sa ma opresc, dar e destul de tarziu, mai am o tigara mentolata de fumat si un mail catre amicul meu francez in care sa-i vorbesc mai pe scurt decat voua despre Transilvania si bogatiile ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu