sâmbătă, 13 iunie 2009

Am murit pentru mine, dar traiesc pentru tine...

... sau "I have died to myself and I live for you", asa cum e originalul in "Desire"-ea lui Deepak Chopra si Demi Moore.

Cat de adevarat ca m-am indepartat de toate atributele care ma caracterizau pana ieri, cat de adevarat ca nici o imagine nu e acum mai clara decat privirea lui, si orice lucru imi aminteste de noi. Da, recunosc, nu mai am atat de multa putere sa cred, dar prin cuvintele lui incerc sa ma incurajez si sa sper.

Cat de usor poti renunta la toate pentru un singur lucru, cat de usor te poti instraina de tine cand iubesti, incerc sa ma reculeg si sa ma regasesc dar nu merge. De data asta nu merge.

Nu ma mai simt intre fetele mele "una de-a lor", si nimic nu e mai puternic decat faptul ca il iubesc. Inca mai am trandafirul ala, desi sunt atatea luni, si am vrut sa-l arunc de n ori, gandindu-ma ca n-a insemnat nimic, si de n+1 ori nu am fost in stare. L-am urat si l-am iubit in acelasi timp, si acum imi dau seama care sentiment a fost capabil sa supravietuiasca.

Inca il mai am, desi s-a uscat, nu si-a pierdut culoarea din prima zi. Inca te iubesc, desi timpul a trecut peste noi si mi-a adus numai incertitudine.

Nu mai pot sa scriu despre altceva, pentru ca in momentul asta nu mai exista altceva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu