duminică, 14 iunie 2009

Vreau sa il vad venind!

Da, imi place sa citez frazele preferate din filme sau din carti, fraze pe care desi le-am citit sau vazut o data, imi raman intiparite in minte pentru totdeauna. Unul din citatele mele preferate e din "Killing me softly" - filmul cu care am crescut si la care m-as uita intotdeauna ca si cum ar fi prima oara. Desi spus intr-un context trist, cand totul se terminase (Doamne, ce m-a putut enerva scena de sfarsit!!!), il pot adapta: "Am decis sa uit tot ce s-a intamplat".
Nu, nu am decis sa il uit pe el, pentru ca ar insemna sa imi spun mie insami cea mai mare minciuna la care m-as putea gandi, dar e clar ca nu ma mai intereseaza ce a fost inainte de mine, care au fost motivele pentru care a trebuit sa fim departe unul de celalalt atata timp, iar daca ar fi sa faca din nou ceva care m-ar rani, e teribil de ciudat cum stiu ca l-as ierta a "n"-a oara. E deosebit de ciudat cum dintr-o privire superficiala asupra relatiilor, am ajuns tocmai in extrema cealalta, in care nimic nu e atat de important ca persoana pe care o iubesc. Si cu toate ca e tipul de iubire care imi da stari contradictorii si imi schimba atitudinea fata de cei apropiati, e exact povestea aia din "Killing me softly", mai mult sau mai putin adaptata, pe care o ador si acum.
Povestea aia cand doua personalitati complet diferite ajung impreuna, avand in comun doar atractia inexplicabila dintre ei, povestea care in film ar fi putut fi perfecta, dar care a fost atat de real afectata de neincredere si suspiciuni. Si desi nu am fost de acord cu suspiciunile despre trecutul ambiguu al personajului principal, toate elementele erau impotriva lui.
Am uitat tot ce s-a intamplat, nu exista explicatii si nici o problema de logica cu ipoteze si concluzii argumentate. Am decis ca il iubesc, si ca vreau sa-l vad venind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu