marți, 30 iunie 2009

M-am apucat de citit

Cum si datorita Blondei (ca noi doua suntem un fel de siameze), ajungeam prin martie la teatru, zilele astea datorita Anei m-am reapucat de citit. Cum ma incadrez in majoritatea tinerilor din ziua de azi care nu au mai prea citit de cand am terminat liceul (cu toate ca pe vremurile bune din Kretzu rupeam), recunosc ca nu a fost una din indeletnicirile mele recently.
Mai zilele trecute, inainte sa plec la mare, gasca vesela din Paris s-a reunit in formatie aproape completa sa mai discute despre una alta, si cum am atins un subiect destul de dezbatut in orice grup de fete, am ajuns din diverse in diverse sa vorbim despre carti.
Imi spunea Ana ca a citit o carte foarte tare pe care ar trebui sa o citesc si eu, si pe care mi-a si adus-o, de altfel, a doua zi la birou. Initial, vazand-o cat e de voluminoasa, am stat si m-am gandit "No way" incercand sa-mi gasesc scuze ba ca-s cu licenta, ba ca am altele, si nu ma asteptam sa-mi starneasca interesul.
Pana cand am citit ce scria pe spate: "Si-acum, prietene cititor, se cade sa-ti pregatesti sufletul si mintea pentru cea mai plina de necuratii povestire ce se va fi facut vreodata de cand e lumea lume, o asemenea carte neintalnindu-se nici la antici, nici la moderni." Un citat mai mult decat suficient sa citesc 100 de pagini in aproape 2 ore pe nerasuflate, delectandu-ma cu stilul extraordinar al Marchizului de Sade din "Cele o suta douazeci de zile ale Sodomei".
Asa ca de abia astept sa o termin, sa va spun impresii.
Si cu postul asta inchei o luna foarte agitata, o luna in care am trecut si prin emotii puternice, si prin stari contradictorii, si prin nervi, si prin distractie, o luna in care m-am inteles mult mai bine si am invatat ce si cine conteaza, si cine merita sa stea pe lista de "ignore", si asta nu doar in mediul virtual de pe messenger, ci in general.
Astept cu nerabdare luna iulie :) Cu siguranta, va fi una mai buna si mai fructuoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu