luni, 29 iunie 2009

Concert Duffy - Mamaia 26 iunie 2009

Dragii mei, pe 26 iunie, conform promisiunilor, am fost la concert Duffy. Si evident, am stat la cortul VIP, amenajat special langa scena de pe plaja din Mamaia. O seara excelenta, am incercat toate cocktailurile colorate, si toate specialitatile si delicatesele puse la dispozitie de organizatori (inclusiv ananas la gratar si pipote sau inimi de pui cu struguri, misto, mi-au placut), i-am promis mamei ca beau numai suc (omisesem sa adaug si "cu alcool" dar nu m-am pus in cap, si prietenii care m-au insotit pot demonstra asta).
Am stat la 3 metri de EBa (care e mai scunda in realitate decat la TV), l-am vazut pe Mazare... Cica era si Poponetz pe acolo, si m-am pozat cu Catalin Josan. Am dansat pe ritmuri de Duffy si after concert pe mixuri jamaicane si multumesc inca o data organizatorilor, si colegilor din firma pentru atmosfera de nota 10.

Cu colega Cristina, 2 dive in cortul VIP




Da, da, da... il mai pun o data !!!


Mami, sa stii ca era un fel de suc :)

Multumesc tuturor celor care ati raspuns invitatiilor!
(poza din cortul VIP)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu