miercuri, 3 iunie 2009

Cum mi-am petrecut concediul

Ma uitam in seara asta cat de trist a devenit blogul in ultimele 2 saptamani, cand nu am mai avut timp sa postez. Maine e ultima zi de concediu si, in acelasi timp, si ultimul examen la facultate. Cu toate astea, nu e prima noapte de dragoste. Examenul de maine, cu toata sinceritatea, imi da fiori, ca sa creez si o imagine poetica. Daca la econometrie providenta a fost acolo unde trebuia, si mi-a dat lacom un 10, ma rog ca maine sa fie macar pe jumatate prezenta, sa pot sa iau un 5.
Ce am facut eu in astea 2 saptamani? Pai am luat 4 examene din 5 cu note mai mult decat onorabile, am reusit performanta sa nu iau sub 8 (sa tot fie vreo doi ani jumate de cand nu mi-a mers asa bine), am iesit aproape seara de seara cu gagicile pe la cafea... sau pe la suc... M-am trezit 2 zile consecutiv la 5 dimineata, mi-am pierdut o lentila de contact din cauza asta, am aflat ca inboxul de la munca e plin si nu mai primeste mailuri, aseara am vazut sfarsitul lumii cu ochii mei, pentru ca m-a prins furtuna pe strada, si am facut cateva activitati "extra-scolare" de care imi era dor. Deci nu a fost chiar un concediu maxim, si maine se termina. Pana pe 29 septembrie, cand merg la Paris, o sa tot stau sa visez la el. Adica la concediu.
Nu am stat nici la plaja, nici nu am dormit toata ziua.
Si maine am examen la analiza economico-financiara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu