luni, 29 iunie 2009

Mamaia 2009

Surprinzator, anul asta am fost la mare. Nu era un concediu planificat, ocazie cu care tin sa multumesc companiei la care lucrez pentru subventionarea sejurului. A fost cel mai frumos cadou pe care puteam sa il primesc si apreciez.
Revenind la sirul evenimntelor, avand experienta ultimilor 2 ani pe litoralul bulgaresc (Nessebar in 2007 si Nisipurile de Aur in 2008), ma asteptam sa gasesc o Mamaie trista, scumpa si comunista. Ca deh, intamplarile si viata m-au dus si in locuri mai frumoase.
Spre surprinderea mea placuta, asteptarile mi-au fost inselate.
Facand o paralela intre bulgari si noi, un plus pentru vecinii din sud ar fi calitatea ireprosabila a serviciilor, hoteluri noi, moderne, spatioase si un all inclusive ieftin, curatenia desavarsita a plajelor si a apei marii, lucruri care pe litoralul romanesc nu le intalnesti atat de evident.
Ce mi-a placut la Mamaia? Curatenia plajelor, telegondola (merita din plin cei 8 RON cat costa un drum dus), terase frumoase, aerisite, spatioase si mai ieftine ca in Bucuresti, apa calda si curata a marii si apropierea hotelului fata de plaja. Inghetata, kurtos colac si hamsii peste tot, am mancat si niste gogosi delicioase (copiloata mea Saca poate confirma)... lume multa la orice ora, fite foarte putin evidente. Mai mult decat lux ostentativ (pe care recunosc ca nu prea l-am intalnit weekend-ul trecut) am vazut in Mamaia oameni de varsta a doua si a treia, veniti cu copii de 2-3 ani, linistte si aer curat.
Per ansamblu, as da un 8 litoralului romanesc si sper sa mai trag o fuga prin august cateva zile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu