luni, 22 iunie 2009

Mergem la mare!

Dragii mei, tin sa multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu adrese de mail, ca sa ajunga concertul Duffy la cat mai multi dintre voi si din prietenii vostri. Multumita voua, am castigat wekendul la mare!!! Si desi era initial o surpriza pentru cineva, soarta a decis sa merg cu Saca, cea mai buna colega de la Collection.
Cum Saca este de o piosenie stransnica, bautul si pusul in cap vor ramane in sarcina mea!!! Si o s-o fac in felul meu, dupa bunul obicei!
Mare, soare, tipi bronzati, cocktailuri cu gheata... mmm.... cea mai buna terapie!
Si ca sa ma laud putin, ce credeti? O sa avem acces in camera VIP asa ca sper sa ma intorc de acolo cu muuuulte poze din mijlocul vedetelor. Mi-am si facut o schimbare de look pentru eveniment, asa ca stiu ca asteptati poze.
Multumesc tuturor fanilor pentru incurajari si va anunt ca oficial imi merge bine, si sunt o femeie libera...
Ne vedem la concert!

Un comentariu:

  1. Bravo, Raluca! I knew u could do it!!! Distractie placuta!

    Poate ne vdm pe la mare, s-ar putea sa ajung si eu sambata, desi luni tre` sa imi sustin licenta :D

    RăspundețiȘtergere