joi, 4 iunie 2009

Am terminat facultatea!

Azi am avut ultimul examen, si desi rezultatul nu s-a afisat, si o sa il aflu de abia marti...l-am luat, stiu ca am facut bine, si stiu ca s-a terminat... Si uite asa s-au dus 3 ani de facultate, si parca acum 3 ani cand dadeam bacul...parca a fost ieri. Am urat facultatea, cu colegii nu m-am inteles extraordinar, multe chestii mi s-au parut bullshituri, facute doar de dragul de a spune ca facem ceva, dar privind acum detasat lucrurile, parca n-a fost asa rau. Si daca ar fi sa mai dau a doua oara, nu cred ca m-as duce in alta parte. Per ansamblu, au fost 3 ani ok, in care am reusit sa scap fara R-uri si RR-uri, 3 ani in care am invatat sa ma descurc, si in care m-am maturizat.
Am terminat facultatea, de azi mama are un copil economist!

2 comentarii:

  1. Buna. Ma cheama Cornelia si iti urmaresc blogul periodic. As avea o mare rugaminte la tine . (ce ciudat nici nu ne cunoastem si deja te rog ceva :)) .. )iti las mailul meu pentru a pastra legatura. ingerash_fitzos17@yahoo.com .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Cornelia! Multumesc mult pentru apreciere, e extraordinar cand primesc asa ceva :) Acum sunt la birou, dar cu siguranta ne vom auzi! O zi faina si iti multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere