vineri, 19 iunie 2009

Toata lumea are un crez

Iar eu cred c-o sa mai beau ceva. Cea mai tare fraza pe care am auzit-o recent.
Ma uitam pe blog si am remarcat dintr-o data ca sunt ceva zile de cand n-am mai postat, cu toate ca teoretic ar trebui sa am acum mai mult timp, din moment ce am terminat facultatea.
Am avut cea mai proasta saptamana posibila, o saptamana in care multe din valorile in care credeam s-au demitizat. O saptamana in care azi il iubeam, iar ieri il uram. Dar in ambele cazuri, imi era dor de el, de povestea noastra, de despartirile si regasirile care ma duceau in al noualea cer, de momentele in care eram cu el si chiar daca a doua zi ar fi fost sfarsitul lumii, il iubeam demonic.
Cred ca trebuie s-o iau de la zero, in mod fortat si sa nu mai cred in nimic.
Cred ca barbatii ar trebui priviti ca niste masini de sex si atat. De ce sa te indragostesti si sa crezi in cineva, cand prietenii de o viata sunt cei cu care ai un infinit de subiect de discutie, si cand te intorci la ei cazut si amarat, ei sunt cei care te ridica si iti spun: "bravo, ba... lasa ca maine o luam de la capat!". De ce sa te indragostesti de cineva si dupa minciuni frumoase sa nu fie in stare sa spuna o singura fraza coerenta prin care sa iti spuna ce vrea si ce simte?
Vreau sa ma trezesc maine si sa il uit, vreau sa fiu capabila sa arunc blestematul ala de trandafir cu ale carui petale ma mangaia pe obraz de ziua mea, anul trecut. Vreau sa ii sterg poza de pe desktop si sa nu imi mai amintesc de nimic. Vreau sa fiu puternica si sa ii spun "du-te naibii"...
Nici eu nu cred ce spun.
Depresie maxima si lipsa de inspiratie... Sper sa nu devin emo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu