luni, 13 iulie 2009

ADIO, minunata facultate, care ai fost !!!

Azi am terminat oficial facultatea, am sustinut licenta si numar zilele cat mai trebuie sa fac drumuri aiurea la Piata Romana sa imi iau ultimele documente din facultate. Da, am avut momente in care am urat-o, la fel cum am avut momente in care am regretat ca s-a terminat prea repede si nu m-am implicat prea mult. Pana azi, stiam ca dau la master tot la *** (numele ii e deja un subiect tabu), tot la Management, si ca daca tot am facut greseala de a ma rata cu facultatea asta, sa o fac in continuare si la master.
Lucrare de licenta facuta de mine, nu cumparata de pe net sau de la colegi. Prezentare perfecta, facuta schematic si aerisit, atractiv de mine, intrebari la care am raspuns fara nici macar sa trag aer in piept (logic, ca doar era vorba de o firma cu ale carei valori am crescut).... dar nu... de ce sa iau eu 10? Cand ma trage in jos mizerabila de medie 8,35 din facultate.... Asa ca mi-au trantit un 9 si la revedere.
In consecinta, m-am suparat.
Asa ca nu o sa ingras bugetul facultatii nici macar cu cei 200 lei cat costa inscrierea la master si o sa ma duc unde trebuia sa fi mers inca din 2006, respectiv la drept.
Ce am facut eu in facultatea asta? NIMIC !!! Am uitat si ce am invatat la liceu (si liceul ala a fost strong, il recomand tuturor cu aceeasi parere de bine pe care o aveam si atunci), am observat ca daca ma duceam la un examen cu mana in c** (scuzati stelutzele) luam 10, iar daca ma chinuiam si ma strofocam si ma dadeam de ceasul mortii, hai cu un 5, hai cu un 6... hai cu un 9 la licenta...
9?????????
Explicatia e simpla, dragii mei. Puteam sa am licenta cumparata, cum la fel de bine puteam sa o predau cu foile albe. Puteam sa fac orice, explicatia e simpla... Ce medie ai avut in facultate? Pai 8... Pai vezi, si tu vrei 10?
Nu ma oftic de note, ca spre deosebire de colegii mei cu 10, eu am un loc de munca in care am reusit sa promovez, si de care ma mandresc, si la care merg fericita in fiecare zi, si in care am cunoscut oameni care inseamna ceva... Dar e vorba de un nenorocit de principiu.
Asa ca, cu parere de rau, am renuntat definitiv la ideea de master in facultatea asta, si o sa ma duc frumusel la drept, si o sa continui pe ramura asta.
Nu sunt suparata pe facultatea de la Piata Romana, am doar asa, un gust amar.

3 comentarii:

  1. 9 la licenta ti se pare o nota slaba? Printr-un post anterior spuneai cat de putin iti pasa de facultate si de note si de colegi (desigur intr-un limbaj mult mai colorat deat ce scriu eu aici)...si acum faci atata caz pentru un 9 :))
    Te cam contrazici singura nu?
    -banuiesc ca nu publici comentariul asta ca am remarcat ca publici doar ce iti convine ;) -

    RăspundețiȘtergere
  2. drept? nu ziceai cva de jurnalistica? :O:O

    RăspundețiȘtergere
  3. Referitor la primul tau comentariu, intr-adevar nu m-a interesat ce note am luat in facultate, pentru ca in mare parte erau direct proportionale cu interesul pentru examene...Si nu ma contrazic singura dar la licenta, da, meritam 10, pentru ca spre deosebire de altii care au luat fie 9, fie 10, nici nu am luat lucrare gata facuta de la X sau de la Y, am si avut habar (si inca habar maxim) de ce am scris in ea, si la teorie si la studiul de caz (ti-am spus, am crescut in firma asta si valorile ei au devenit ale mele). Acum, dupa 2 zile, nu ma mai streseaza in asa hal pentru ca am hotarat un lucru destept si anume sa nu mai calc in ASE decat sa imi ridic hartoagele de la secretariat. Si nota aia la o adica putea sa fie si 6, mi-am stabilit alte prioritati si sunt convinsa ca le voi duce la capat cu fruntea sus. Ti-am publicat comentariul pentru ca accept orice critica/apreciere constructiva si iti multumesc pentru apreciere si iti voi publica toate comentariile. Iti multumesc pentru interesul acordat si sper sa ne mai auzim pe blog!

    RăspundețiȘtergere