marți, 28 iulie 2009

M-am regasit

Zilele astea am facut o pauza in a scrie pe blog, nu din lipsa de timp, ci din lipsa de inspiratie mai degraba. A fost un moment in care am stat sa ma analizez mai bine pe mine insami, sa ma caut si sa ma regasesc.
Mi-am dat seama ca imi plac obiceiurile mele proaste, si imi place sa ma mai gandesc din cand in cand la Vali, nu pentru ca l-as mai iubi, pentru ca tacerea care s-a lasat intre noi de luni bune (sa nu exagerez, cam de vreo doua) a fost suficienta. Imi place sa ma gandesc la el pentru ca momentele pe care le-am trait impreuna (as putea numara pe degetele de la ambele maini cate ore am stat efectiv in anul care a trecut si de cand ne stim) imi dadeau o pasiune uluitoare. Era ca si cum mintea se desprindea de trup, si eram la un nivel superior. In consecinta, m-am apucat sa fumez Vogue, si nu, nu e o metafora care sa sugereze ca Vali s-ar fi intors, ci pur si simplu o constatare a faptului ca nu am nevoie sa fiu indragostita ca sa fiu fericita.
Nu am stat niciodata sa vad ce inseamna feminitatea si in ce au constat miscarile feministe de-a lungul timpului. Pentru mine feminitatea inseamna sa cred puternic in mine, sa imi fac placerile ca si cum lumea s-ar sfarsi maine, sa nu-mi pese cat investesc intr-un lucru atat timp cat mi-l doresc (si, da, as renunta la multe pentru a revedea Parisul iar si iar...). Si imi place sa fiu scandaloasa, sa creez controverse, sa fiu model si anti-model pentru ceilalti, si imi plac la nebunie noile mele achizitii, respectiv The Little Black Dress si The Little Pink Dress (care trebuia sa fie red, dar merge si roz). Imi place sa citesc romane in franceza si ma uit la filme frantuzesti. Imi place sa fiu barfita, e o satisfactie absoluta cand stiu ca altii isi consuma energia vorbind despre mine. Imi plac chestiile cu sclipici si strasuri, chestiile aurii si argintii. Imi place satinul si atingerea fina ale celor 2 Little Black Dresses. Imi place sa trec de la o stare la alta, si nu ma consider nebuna. Ma consider eu insami, si ma regasesc.
Postarea asta nu vorbeste despre nimic, vorbeste despre lumea mea si lucrurile care ma fac fericita.
Cred in mine. Si cred in ambitiile mele. Si in felul asta, sunt cea mai feminina persoana alive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu