sâmbătă, 25 iulie 2009

Schimb de tigari

Aseara am fost la terasa. Una din serile super calduroase de vara, in care nu-ti vine sa iesi pe nicaieri, dar una din acele seri in care tot disconfortul termic cade neputincios in fata celorlalte motive pentru care trebuie sa iesi la terasa.
Sunt genul de om care crede si nu in coincidente, asta depinzand de starea de spirit si de momentul in care coincidentele apar. Fumam aseara linistita la masa, avand o companie teribil de agreabila, paiele mele mentolate si aromate, Vogue slims. M-am apucat acum cateva luni sa fumez din astea, pentru ca isi luase Blondie si eram curioasa cum sunt. M-am convins inca de la prima tigara ca o sa las Kent 8-ul pentru "Jardin sous la neige", ceea ce s-a si intamplat. Revenind la momentul de aseara, stateam si ma delectam maxim cu o tigara Vogue.
Mi s-a intamplat de multe ori pe la cafenele sau pe la alte evenimente la care m-am dus (gen concertul lui Duffy de la Mamaia) sa intalnesc promoteri/promotere care sa imi dea moca ultima varianta 3-tek de Kent/Parliament/Sovereign etc. Aseara s-a intamplat o chestie similara, doar ca mie mi s-a parut o coincidenta maxima.
Venise la noi la masa o gagica, promovand Glamour mentolate. Ma vazuse ca fumez Vogue si, cum tipul de tigara e similar cu Glamour, incepuse sa-mi prezinte cat de misto sunt tigarile ei, ca marca JTI care o produce e numarul 1 mondial si altele asemenea si ca imi ofera un pachet gratuit cu conditia sa ii dau pachetul meu de Vogue. Foarte copilaroasa (ca deh, aseara si situatia a fost de asa natura incat sa ma port asa, lucru pentru care nu pot decat sa ma bucur), am intrebat-o: pai eu mai am 2 tigari in pachet. Va dau unul aproape gol pentru unul plin?
Raspunsul a venit ca o revelatie: "E un prim pas sa renunti la obiceiurile proaste, si sa te indrepti spre cele bune". I-am dat pachetul, desi mie imi plac mai mult Vogue decat Glamour, si desi nu cred ca o sa tradez "Jardin sous la neige", faza cu schimbul, si cu renuntatul la obiceiurile proaste sa accept noutatea si "pachetul plin" contra celui gol, a picat intr-un context ce nu putea fi mai potrivit.
Luni de zile am mintit, incercandu-mi sa-mi induc ideea ca am renuntat sa ma gandesc la Vali, desi imagini cu el ma obsedau cand nu ma asteptam. Astazi, desi povestea noastra a fost atat de aromata...sunt sigura ca am aruncat pachetul gol pentru cel plin. Si am reusit, fara sa arunc si sa sparg chestii, sa trec la o noua etapa, o etapa mult mai promitatoare si plina de optimism.

Un comentariu:

  1. uite domn'le cate pleaca de la o simpla tigara :P
    ca sa vezi....deci,fumatul nu ucide,vindeca sufletul

    RăspundețiȘtergere