miercuri, 1 iulie 2009

Prietenilor mei

Daca luna iunie a fost destul de tensionata, luna iulie as vrea sa marcheze o noua etapa din viata mea, si cu siguranta va face asta. E luna in care imi voi da licenta si ma voi apuca de a doua facultate (si revin asupra faptului ca "omul cat traieste invata") si e luna in care vreau sa consolidez relatiile cu oamenii importanti din viata mea, oamenii care conteaza si care fac diferenta. Si indiferent care ar fi numele lor, sunt sigura ca la un anumit moment din viata, fiecare dintre noi ii intalneste. Si pentru ei postez aici o melodie tare draga.




Diana - cunoscuta si sub numele de Didi sau Blonda - cea mai buna prietena incepand cu 14 iunie 2007, continuand si astazi si mergand cu siguranta pe termen lung tot inainte; si prin "cea mai buna prietena" cred ca fiecare intelege ce inseamna lucrul in sine.
Saca - un fel de Raluca in varianta mai matura, un om de la care am invatat ca taria de caracter si puterea de a fi sincer sunt printre cele mai importante atribute ale unui om.
Ilinca, Ana M si Ana Z - copiloatele, care alaturi de Blonda, au facut ca un vis sa devina posibil.

2 comentarii:

  1. Chiar daca ne stim de 2 ani si inca un pic, parca te-as sti de-o viata! Ti-am zis deja ca si tu esti cea mai buna prietena a mea, nu? :-) Fii tu insati, traieste-ti viata asa cum vrei tu si nu te lasa influentata de altii, ca mai tarziu sa iti para rau pt ce ai facut sau nu... :*

    Didi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Didi, crede-ma ca nu ma pot imagina fara tine, si cu asta cred ca am spus tot. Pentru o prietenie cu adevarat adevarata, nu imi pot gasi cuvinte sa iti spun cat de mult insemni pentru mine si cat de mult te iubesc. Si sper ca toti cei care ma cititi sa intalniti la un moment dat un astfel de om... Ciurucuri care se vor da bine pe langa voi veti intalni cu miile, oameni care va zambesc frumos atunci cand va tepuiesc veti gasi la tot pasul, dar poate o data in viata veti intalni un om ca Diana.

    RăspundețiȘtergere