sâmbătă, 18 iulie 2009

Oare cat o sa mai traim in Romania?

Saptamana trecuta circula pe mail urmatoarea stire (despre care nu stiu cat e sau nu de veridica), dar merita citita si de bagat la cap:
Un bărbat din satul Piatra, judeţul Olt, a murit, joi după-amiază, la scurt timp după ce a fost sunat pe telefonul mobil şi a fost anunţat că a câştigat un premiu de 2.000 de euro, soţia victimei afirmând că va depune plângere la Poliţie pentru a afla cine a făcut gluma care i-aucis soţul. Milică Miu (65 ani), din satul Piatra, care aparţine de localitatea Piatra-Olt, a fost sunat de o persoană care l-a anunţat că este câştigătorul unui premiu în valoare de 2.000 de euro. "Eram cu el în curte când am auzit la un moment dat că m-a strigat şi mi-a spus căvorbeşte cu cineva la telefon şi că a câştigat 2.000 de euro. Mi-a zis să-i aduc buletinul ca să dea CNP-ul şi mi-a mai cerut un pix şi o foaie ca să noteze contul de unde ar fi urmat să ridicăm banii",povesteşte Ioana Miu, soţia bărbatului. Din cauză că nu vedea foarte bine, bărbatul i-a cerut soţiei să aducă un vecin care să noteze pe o foaie numărul de cont ce îi era dictat prin telefon. "Am venit cu băiatul vecinilor. Când am ajuns în curte, soţul nota ultimele trei cifre ale contului. La un moment dat, l-am văzut cum alunecă de pe scaun şi cade", a mai spus Ioana Miu.
Iar cel care a facut gluma, se amuza copios pe seama batranei cand aceasta a sunat inapoi si a spus ca sotul ei a murit.
Este penibila atat situatia batranului ca a putut sa creada asa ceva (de fapt majoritatea romanilor cred ca orice zboara se mananca) cat si a celui care isi bate joc pur si simplu de fraieri, altfel nu pot sa-i numesc.
Acum cred ca autoritatile vor face ceva in acest sens, ma refer si la cei care fraudeaza zi de zi persoanele...Dar sa se ajunga la "crima" din cauza acestor SCURSURI ale societatii , mi se pare ca se intrece orice masura!

Un comentariu: