miercuri, 8 iulie 2009

Mare agitatie, mare...

Azi a fost ultima zi in care am mai scris la licenta, si am facut niste completari pe partea de concluzii. Ultimele!
Programul zilei de azi a fost unul aproape infernal, la modul ca m-am trezit la 7 A.M. tinand cont ca teoretic sunt in concediu, am dat fuga la facultate dupa vreo 2 ore, m-am intalnit cu gagicile, am mers la prof, din fericire rectificarile pe care le-am facut au fost minore, am ajuns intr-un final pe la Cori, sa schimb asezarea in pagina si sa reverific diacriticele, m-am intors la Romana sa imi copertez lucrarea si, in cele din urma am ajuns acasa.
Sunt obosita si fara chef de nimic, mi se pare ingrozitor sa stau in casa pe caldurile astea si sa-mi petrec timpul modificand modificarile si, mai nou, lucrand la prezentarea in power point. E o dupa amiaza perfecta de iesit la cafea, sau la un cocktail rece de fructe, e o dupa amiaza perfecta pana si sa dormi. Si, totusi, cum licenta e copertata, si cu numele meu scris frumos cu auriu pe ea,mai ramane prezentarea si pregatirea pentru sustinere.

Sa fie oare un semn bun ca sustinerea va fi pe 14 iulie, de ziua Frantei?
Nu-mi doresc decat sa se termine, sa fac o figura frumoasa si sa fiu pe deplin multumita ca am terminat facultatea cu acte in regula.
Trist e ca nu stiu ce vreau sa fac mai departe. Cand terminam a 12-a si traiam frumoasa iluzie ca totul e roz, vroiam sa fiu contabil. Cu toate astea, am dat la facultate la management, iar treaba asta m-a zapacit in asa hal incat nu stiu ce vreau sa ma fac cand sunt mare, dar cu siguranta nu contabil.
Astazi cred ca o sa trag un pui de somn, sa ma pregatesc pentru cea mai nasoala munca posibila: prezentarea in power point. Si cu toate ca asta ar trebui sa fie cea mai frumoasa parte, cu animatii, muzicute si imagini, ma si gandesc cu groaza la momentul in care trebuie sa ma apuc de ea.
E cald afara. Iar eu nu-s la cafea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu