joi, 16 iulie 2009

Tu vei sti...

Inca pastrez in suflet numele tau sfant. La fel ca in melodie.
Inca inchid ochii si imi amintesc, imi amintesc cum in urma cu o luna eram cel mai fericit om de pe pamant, pentru ca erai cu mine, si totul parea sa mearga inspre mai bine. Nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce faci acum, daca iti amintesti si tu, daca esti nesigur sau nu... Am fost cu adevarat cea mai speciala femeie pe care ai intalnit-o? Sau ai spus asta doar sa incerci sa nu ma doara din nou despartirea noastra?
In ultima vreme ma tot intalnesc cu Ionela pe la fumoar, nu mai suntem asa apropiate ca pe vremuri, dar imi aminteste de tine. Aveai biroul in fata ei, si mereu radeai ca ies cu fetele la cafea. A trecut aproape un an de cand am facut practica aia, de cand te luai de bling blingul meu cu ursulet, un an de cand ne-am cunoscut, si parca ieri va aratam pozele din Bulgaria cand scriam "Dor**el" pe nisip (Doamne, ce mizerie :)) Bine macar ca eram la bulgari). A trecut aproape un an de cand te intrebam daca prietena ta te face sa razi la fel de maxim ca mine, fara sa stiu daca ai prietena, si sa ma rusinez a doua zi de cat de aiurea a fost intrebarea aia.
In septembrie se face anul de cand mi-am dat seama ca dintr-o persoana care imi era indiferenta, am inceput sa ma indragostesc, si pentru care am plans cand a plecat cum nu am facut-o pentru nimeni.
E greu sa te uit. Te caut in toti barbatii pe care ii intalnesc, si poate nu meriti, sau poate ca da... Si poate nu te vei mai intoarce niciodata, sau poate o vei face cand nu o sa mai sper deloc. Si poate o sa te cert sau o sa ma prefac ca nu ai existat niciodata, dar la fel de bine as putea sa te iert si sa accept ca exista ore fixe la care te intorci la mine, dupa care dispari saptamani si chiar luni.
Tu vei sti...
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu