marți, 28 iulie 2009

Din seria... te-am iubit...

Mi-ar placea sa te intorci la mine macar o data, sa ascultam melodii care candva imi faceau rau, care ma faceau sa plang, ca era toamna, ca atunci, ca era vara, ca acum, mai recent... Mi-ar placea sa ma prefac ca te mai iubesc, si ca o sa ramanem impreuna pentru totdeauna.
Mi-ar placea sa fumez tigara de dupa privindu-te in ochi si spunandu-ti cum am fost pustiita fara tine (bullshit!). Mi-ar placea sa gustam impreuna ciocolata alba, chiar daca tu te-ai supra saturat de ea, si sa ne stingem cu un sarut. Mi-ar placea sa ma minti din nou, sa iti simt respiratia sufocanta ca atunci... Iti amintesti? Mi-ar placea sa fiu iar sarea si piperul din viata ta, condimente pe care le-as alege de o mie de ori, dar, inteleg ca tie iti place mancarea fara gust.
Mi-ar placea sa sacrific iar n lucruri ca sa ajung la tine, si sa las la o parte alte prioritati doar sa fiu a ta din nou.
Si asta nu pentru ca te mai iubesc, pentru ca am uitat ce inseamna asta... Ci pentru ca stiu ca ti-ar placea la nebunie The Little Pink Dress.
In amintirea vremurilor de atunci, si privind la orizonturi care nu te mai includ (nici macar in vis), iti dedic toate astea...Sa vezi cat de mult te-am iubit.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu