sâmbătă, 18 iulie 2009

Ziua 1 - planul

Dragii mei, incercand sa ma bucur de cele 73 de zile ramase pentru a rascoli pe toate partile Parisul in asa fel incat sa stabilim ce o sa facem in cele 9 zile care bat la usa, am avut o discutie foarte serioasa cu Ana M, urmand sa o aducem la cunostinta si copiloatelor, cand o sa facem o sedinta scurta de informare saptamana viitoare. Asteptam sa se intoarca Didi din Bulgaria, pentru a stabili data si ora exacta. Si locatia.
Cum hotelul nostru e undeva in zona Nation, in prima zi, dupa ce ajungem, ne cazam si ne pregatim din toate punctele de vedere pentru incursiunea in Orasul Luminilor, am stabilit urmatoarele: o sa mergem pe jos pana la Place Bastille (care e in apropiere), ocazie cu care o sa vedem si imprejurimile, dupa care ne urcam in metrou si directia Notre Dame. A fost primul lucru, dupa cum va spuneam, la care m-am gandit in urma cu multi ani cand nu stiam mai nimic despre orasul care avea sa ma fascineze. De acolo, hop hop in metrou si lasam seara pentru Champs de Mars, Scoala Militara si orasul vazut de la ultimul etaj din Turnul Eiffel.
Evident ca vom sarbatori in mare fel prima noastra seara, impreuna cu prietenii nostri francezi, undeva langa Sena si Notre Dame, la una din terasele de pe la Saint Michel.
Pun planurile pe blog, sa nu am necugetarea sa ma abat de la ele. Ca si cu legile, care devin valabile de la publicarea in Monitorul Oficial, rog copiloatele sa ia la cunostinta asupra deciziei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu