vineri, 10 aprilie 2009

Astia-s niste hahalere - cel mai tare refren

Ca tot vorbeam intr-un post anterior despre inventivitatea romanului in circumstante care de care mai diverse, am dat pe youtube de ultimul hit in manele. Sper sa nu aruncati acum cu oua (ca tot e Pastele) in mine, ca am pus manele pe blog, dar nu a putut trece neobservata.
Nu sunt de acord cu arestarea lui Gigi Becali, cred ca multi dintre noi ar fi reactionat la primul impuls intr-o situatie asemanatoare, furtul unui bun personal de valoare, cu siguranta nu la astfel de proportii, dar ar fi reactionat. Nu asta era topicul, dar a fost ca o paranteza.
Cert e ca Becali se pare ca are foarte multi sustinatori, care il incurajeaza prin metode care mai de care mai inedite, iar maneaua cu refrenul "astia-s niste hahalere" mi se pare de departe lider de PR din acest punct de vedere.
Eu m-am distrat maxim ascultand-o. Sper ca si voi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu