miercuri, 22 aprilie 2009

Econometria dauneaza grav sanatatii ... psihice :))

Inainte de culcare, dupa doua ore de invatat la econometrie si doua zile de absenta pe blog (blonda inca nu isi revine din concediu), am dat verdictul: numai un miracol ma poate ajuta sa iau examenul, mai am 4 zile la dispozitie sa infrunt imposibilul. Nu intra!!! Am si visat azi noapte cum calculam suma din suma si vedeam semnul ala de dispersie sau o chestie similara la patrat sau cum s-o numiiiii.Ma simt ca in melodia aia: "Doamneeee, vino Doamneeeee", iar starile pe care aceasta materie mi le incumba prin intermediul ipotezelor de homoscedasticitate aplicate in analiza modelului multifactorial de regresie liniara (gizas) sunt prezentate in filmuletul de mai sus.
Va zic acum noapte buna, sanatatea mea mentala are nevoie de un somn bun pentru a-si reveni la normal si sper ca pe 29 sa va zic ca am luat examenul. Ca tot imposibilul e lucrul ala pe care nu l-a facut nimeni, pana cand a venit cineva si i-a spart la nas pe toti.

Un comentariu:

  1. fata, termina cu batman, batman, ca o sa iei examenul! :D si dai si de baut, ca te tot crizezi atata, dar nu chiar pe 29 - ca nu o sa ne puteam vedea atunci - ci in zilele urmatoare ;))

    RăspundețiȘtergere