sâmbătă, 25 aprilie 2009

A fost cutremur

Tocmai ce terminasem de scris postarea despre Castelul din Franta si ma pregateam de alte activitati, cand hopa! Cutremur ! A fost destul de maricel, mama a tras o sperietura zdravana, iar eu in loc sa ma bag sub tocul usii, am ramas la birou sa tin de laptop (tinand cont ca lunar platesc 100 de euro rata la el, mi-as cam da si viata). Si evident, nici nu s-a terminat bine, ca pe messenger toata lumea are status cu si despre cutremur, buni m-a sunat sa ma intrebe daca sunt bine... Probabil posturile TV vor face editii speciale cu breaking news, o vom vedea si pe Mama Omida cu preziceri despre marea catastrofa, la OTV se va redeschide serialul Elodia, Sorin Oprescu va face conferinta de presa prin care ne indeamna sa fim responsabili etc. Misto.

Un comentariu:

  1. Mai tii minte, in liceu cand a fost un cutremur destul de mare de ziua mea? Ai spus ca daca atunci cand fac 17 ani e cutremur, la 18 o sa vina apocalipsa...Mai am jumatate de an si fac 22 :P

    RăspundețiȘtergere