sâmbătă, 11 aprilie 2009

De trei ori dragoste

In seara asta am fost la teatru. O experienta noua, si impresionanta in acelasi timp. Daca pana acum v-am obisnuit sa va vorbesc despre trairile mele mai mult sau mai putin intense, astazi va voi vorbi despre piesa, pe scurt. "De trei ori dragoste", in regia Ulrikai Dopfer este o confruntare intre doua lumi si abordari complet diferite, dar cu asemanari atat de simple la nivel de baza - Japonia si Europa. Piesa prezinta triunghiul conjugal - sotul nefericit si dornic de noi "descoperiri", sotia isterica si amanta mereu tanara, atat la nivel de ridicol, cat si la nivel de iubire ridicata pana la sublim, la nivel de confesiune inainte de patrunderea in Iad a fiecaruia dintre cei trei. Pe mine m-a impresionat, m-a amuzat (mai ales scena cu "mie imi place ceaiul Lipton") si m-a facut sa meditez la lucruri care se intamplau ieri, se intampla si azi, si vor avea practic aceeasi continuitate intotdeauna. E o piesa care merita vazuta, la care nu m-am plictisit, si pe care as revedea-o cu placere. O recomand, se joaca sambata la Nottara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu