duminică, 19 aprilie 2009

Spovedanie

Azi am hotarat sa imi petrec ziua de Paste cu 2 colege care lucreaza azi, sa le mai tin de urat si sa mai vorbim de una, de alta... Si uite asa, am dat de poezia "Spovedanie" a lui Mihai Eminescu, poet pe care desi l-am citit mult in liceu (imi amintesc si acum de orele de literatura dedicate aproape exhaustiv lui in clasa a XI-a)... nu am reusit sa ii descopar intreaga arta. Gasiti aici poezia "Spovedanie", prin publicarea careia noi, romanii, am incercat sa demitizam printre putinele genii autohtone cu care ne putem lauda. Mie nu mi se pare nici un inscris de rusine, si nu sunt nici versuri care sa mai faca in sexolul XXI pe cineva sa se rusineze. Mi se pare o poezie pe cat de primordiala, pe atat de geniala si libera pentru vremurile in care a fost scrisa. Si chiar daca marele poet era considerat nebun cand a scris-o, cred ca fiecare dintre noi in momente de sanatate mentala pura trece prin astfel de stari. Enjoy the reading.

Un comentariu:

  1. La unele aspecte ai ramas aproape neschimbata de cand am terminat liceul :D

    PS: Chiar imi place blogul tau....unele postari sunt foarte inspirate - simple, fara sa incerce sa para artistice sau chinuit de elaborate :)

    RăspundețiȘtergere