luni, 20 aprilie 2009

Pre - sesiune

Dragii mei, desi poate suna ca un auto - reply gen out of office, in urmatoarea saptamana (pana pe 28 aprilie inclusiv) voi fi in "concediu". Nu e tocmai acel concediu pe care il visez, si anume nu ma voi trezi din pacate vazand rasaritul pe Champs Elysees (mai am vreo 5 luni si 8 zile pana atunci), dar voi fi in febra a doua examene, unul final si unul partial. Si trebuie sa le iau, ca altfel e groasa.
In consecinta, activitatea mea pe blog va intra in "somaj" pana la acea perioada, dedicandu-ma studiului academic (unde e emoticonul ala care isi face cruce?). Dar, cum sunt sigura ca unii din voi intrati zi de zi sa vedeti ce am mai scris, am hotarat ca pentru aceasta perioada sa ii predau stacheta Blondei, astfel incat "Imposibilul..." sa aiba doua autoare. Sper ca Blondie sa vina cu un aport de noutate si diferentiere aici, si bineinteles sa aiba timp sa va povesteasca... Iar cu voi ma reintalnesc pe 29 aprilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu