sâmbătă, 18 aprilie 2009

Nu! EU iti multumesc....

... o fraza pe care colegii si prietenii mei apropiati au auzit-o frecvent in ultimul timp dupa ce imi multumeau pentru ceva, si sunt sigura ca daca printre cei care citesc "Imposibilul..." sunt si ei, o vor recunoaste. Si daca spovedania nu este unul din punctele mele forte, va spuneam (de altfel) ca nu sunt foarte religioasa, as dori sa le multumesc oamenilor care fac ca fiecare zi din viata mea sa fie mai frumoasa.
Iti multumesc, Diana, pentru ca de 2 ani suntem nedespartite, pentru ca esti acolo sa plangem si sa radem impreuna, sa ne mai crizam, sa batem Bucurestiul in lung si in lat, sa facem speculatii pe teme care de care mai nebune, si iti multumesc ca impreuna vom vedea Parisul. As mai vrea sa iti multumesc ca esti acolo sa plang pe umarul tau, sa ma certi si sa ma iubesti, sa ma trezesti si sa ma intelegi, sa ma incurajezi si sa ma faci sa redevin eu atunci cand imi uit calea.
Iti multumesc, Ana Zarnescu, ca ai devenit bruneta care intregeste grupul, ca ma privesti cu drag si acum, cand stii mai multe despre mine decat ceilalti din anurajul de zi cu zi. Iti multumesc ca in momente in care aveam nevoie sa plang cu cineva, ai fost acolo si m-ai ajutat sa imi amintesc de lucruri care m-au facut fericita.
Va multumesc Saca, Tzarc, Celina, Dana, Adela, Mia, Simona, Claudia, Ilinca, si Olga ca imi suportati bancurile cu marmota din padure si cu porcusorul agresiv, mailurile funny si crizele mai mult sau mai putin de personalitate. Va multumesc ca in jurul vostru ma simt eu insami, si am gasit a doua familie, mult mai mare decat prima.
Va multumesc, Alina C, Cosmina si Octav ca m-ati luat in echipele voastre si m-ati ajutat sa fac lucrurile bine, sa imi placa ce muncesc si sa redescopar in fiecare zi aspecte frumoase ale muncii pe care o depun.
Iti multumesc, Celalalt, pentru ca sunt indragostita, si ca mi-am dat seama datorita tie ca sunt sentimente pe care nu le-am pierdut.
Va multumesc tuturor, cei care imi cititi blogul, ca datorita voua, voi ajunge sa scriu despre lucruri care ne privesc pe toti, si ca prin voi voi creste.
Si va doresc tuturor Sarbatori cu lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu