luni, 25 mai 2009

Am luat 8 !!!

Azi am dat primul examen din sesiune. Desi a fost o mare brambureala, tipica facultatii la care sunt, la modul ca se anuntase initial pentru ora 16, apoi pentru 15,25, ca apoi sa ne trezim ca am luat teapa si incepea de la 16, a meritat tot stresul si toata nebunia.
Am luat 8 (da, nota finala 8, nu 4, nu 5 si nici macar 6), in conditiile in care cap la cap am invatat 10 ore vreo 500 de pagini, in conditiile in care, in sesiune fiind, nu am renuntat nici o secunda la micile bucurii ale vietii, respectiv la sedintele de partid (cum imi place sa le numesc) cu gagicile, si nici la pauzele de tigara dupa tigara. Si e un 8 luat pe merit!
Sunt fericita, in primul rand ca am luat, si in al doilea rand, ca am plecat cu capul sus. Si sper sa nu mai am de-a face in veci cu materii cum a fost aia, cu teorii care se bat cap in cap si cu profesori care-si bat joc de studenti. Da, multi ar spune ca daca am luat, ar trebui sa zic "sarumana" si sa tac. Nu pot, totusi, sa nu vorbesc despre asta.
Examenul s-a terminat la ora 17, iar rezultatele urmau sa se afiseze la 19,30. Bine, zic, hai 2 ore jumate nu mor, mai ales ca am stat cu Didi la o cafea, la o poveste, ca mi se facuse dor. De la 19,30 s-a amanat procesul pentru 20,15, iar la ora la care am zis ca-mi bag piciorul si plec (21) situatia nu se schimbase si arata cam asa:


Rezultatul l-am aflat telefonic. Am luat 8... Si nu pot sa ma abtin. A dracului viata mah, cum s-o fi intamplat sa le dau mucu' iar tocilarilor indoctrinati care au rupt cartea in doua un semestru intreg? Of of, mai mai... Dragilor, in viata cu inteligenta, creativitatea, capacitatea de analiza si sinteza pe care le obtii din munca, analogia intre situatii se rezolva treaba... Nu cu memoratul haotic si pupincurismul profesorilor. Mare diferenta intre 8 si 10 nu vad, pana la urma ambele inseamna promovat, asa ca... ma duc la un ceai de lamaie rece...
Si multumesc pe aceasta cale tuturor colegilor de la job (nominalizez in special pe Saca, Ana, Ilinca, Roxi si Danutzaaaa) si celui mai tare TL - Octav pentru suport si incurajari, fetelor mele (Didi, Andrada, Mara, si Vicki), si fanilor mei pentru ca ma iubesc maxim !!! Si eu va iubesc maxim, dragii mei, si nu as exista fara voi.

Un comentariu: