duminică, 3 mai 2009

Din seria iubiri imposibile...

... am dat astazi pe un forum (ca sa nu mint si sa spun ca am ajuns la forumul respectiv dupa ce m-am amuzat copios cu o colega de birou care l-a citit prima) de o problema trista si dureroasa, pe care v-o supun atentiei. Daca ati uitat sa va luati astazi pastilele de amuzament, nu-i problema, lasati-le deoparte si priviti la urmatoarea minunatie:

"Doamne nu pot sa cred ka am dat de asa ceva in viata mea...si tocmai eu:-<

eu am 14 ani...el 26...ne`am cunoscut la un ansamblu folcloric....el este un barbat prea diferit de ceilalti..chiar stie sa se poarte cu o fata...si chiar si cu una cu mult mai mica decat el

stiu k ma place...si stiu k si eu il plac....
sa merg mai departe....sau sa ma intorc din drum?" Am incheiat citatul.

Respectiva situatie o puteti gasi aici. In caz ca ii contesta cineva veridicitatea.
Deci, sa analizam putin problema. Sa ne amintim de Ana din romanul "Ion" al marelui Liviu Rebreanu (care a murit, saracul, la randul lui, la fel ca si Creanga, fara sa vada Bamboo-ul). Eroina noastra este o Ana moderna, care frecventeaza Caminul Cultural la o Ciuleandra, sau la o hora, sa isi etaleze tatzishoarele prin ie, si mai mult decat atat, talentul incontestabil la datul din buric pe muzica populara. Si la acest Camin, il vede pe el... zeul... privindu-se o data, focul se aprinde, creand o atmosfera cosmica de integrare in absolut, ca-n "Luceafarul", cu putine influente de guru de la Bivolaru.
Pana la 14 ani, lasand dracului papusile si sotronul (alea erau pe vremea lu' Ceasca, noi traim in democratia mileniului 3 acum) Ana din zilele noastre intalnise si avusese destui barbati ca sa isi dea seama ca acesta chiar stie sa se poarte cu o femeie. Dilema acum este sa isi continue sau nu drumul?...
Hai sa facem un fel de leapsa. Eu ii recomand abstinenta prin rugaciune in genunchi pe coji de nuca (ce as face si eu, de altfel, in caz de restanta la facultate)... Voi ce spuneti?

Update: pentru tot bosorogii care radem de asemenea probleme existentiale, sa nu uitam ca e la moda margherita:

2 comentarii:

  1. mdah,facand abstractie de minunatul tau stil umoristic...e tragic de-a dreptul.
    ce sa spun de prapastia intre generatii,eu la 22 nu o pot intelege pe viermuleata asta,dar in rest,vezi si tu ca decorul e la fel...deci lumea satului e in voga draga :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca "stie sa se poarte", probabil ca nu-i prima ametita care-i pica in plasa :)

    RăspundețiȘtergere