luni, 4 mai 2009

Astazi nu mai urasc pe nimeni...

... azi ii iubesc pe toti, si este una din zilele alea cand nici facultatea la care sunt nu mi se pare atat de nasoala...
De unde starea asta de bine, o sa va intrebati... Ei bine, in urma cu ceva vreme va povesteam de econometrie, si ca cu 5 zile inainte de examen habar n-aveam ce-i aia si ma rugam la Dumnezeu sa iau. Ei bine, au fost ce-i drept 5 zile, dar 5 zile in care s-au intamplat minuni. Cum rar se intampla de obicei. In perioada respectiva, sa revin la subiect, ii trimisesem un mail profului cu proiectul, sa ma asigur ca il primeste si ca o sa iau punctaj in seminar pe el. Raspunsul nu l-am primit pe loc, examenul a venit, rezultatele s-au afisat (si ooo,da, am luat 10)... iar astazi primesc mail...
Nu a putut decat sa ma bucure, si nu, nu il postez sa faca icter colega X sau colega Y care au rupt cartea in doua tot anul, ci ca ma simt bine din cauza asta (din motive de confidentialitate, am omis antetul cu adresa de mail), ca nu sunt pur si simplu un om norocos, si ca spiritul olimpic din liceu mai are cativa neuroni conservati bine (oare se trage de la fumat?):

Nu ti-am raspuns la mail pt ca am preferat sa strang proiectele de la Catalin (n.r. seful de serie).
Raspund acum pentru a te felicita. A fost cea mai buna lucrare din serie. Succes in continuare.

Multumesc,
Mihai

In conditiile astea, m-am hotarat! Da, o sa dau la master la ASE, si da, o sa dau la Management, si da, o sa iti iau locul la buget, pentru ca il merit pe deplin! Am zis!

Un comentariu: