luni, 18 mai 2009

Zen attitude!

Prima oara am gasit citatul asta la statusul lui Saca, si, ca un copil nestiutor ce sunt, dar insetat de cunoastere, am intrebat-o: "Saca, da ce dracu mai inseamna asta?"... ca sa aflu ca e un fel de integrare in absolut, fara etapa aia de baut pipi cum se practica pe la noi acum cativa ani, cand era foarte la moda.
De integrat in absolut nu stiu daca m-am integrat :)), dar am o stare excelenta. Vorba Ancai Ungureanu: "sister, vine sesiunea, si tu iesi cu baieti"... Pai, deh, sister, vrei sa invat de pe acum? Mai e o saptamana, nu vreau sa fiu cuprinsa de valul uitarii. Dar cum postarea asta se doreste a fi despre atitudinea zen, si nu despre iesirile mele kinky, si lipsa de chef pentru studiu academic, o sa va spun ce inseamna chestia asta pentru mine.
Azi m-am dus la facultate, la profu' de licenta, e maxim omu', e suuuuper tare; el si cu profu' de practica sunt cam singurii care au reusit sa mai aline imaginea ingrozitoare pe care o am despre facultate. M-a luat un chef de terminat lucrarea aia, cand am auzit ca ce am scris pana acum e bine, si m-am simtit dupa mult timp desteapta.
Cum am iesit pe usa facultatii, m-a luat una de pe strada care lucra la ceva firma de sondaje, la un interviu despre calitatea sistemului de invatamant din Romania. Doamne, de cand asteptam sa tai si sa spanzur, si asa m-am amuzat de intrebarile alea, si de notele pe care le-am dat, m-am simtit puternica sa fac sa ploua in chestionarul ala cu 1 si cu 2. Note bine meritate de facultatea pe care am terminat-o, asemenea multor altora, din punct de vedere al implicarii, utilitatii materiilor, gradului de dezvoltare al abilitatilor unui student. Am dat un 5 si un 7 la doua intrebari, nu mai retin exact care, gandindu-ma la cei doi profesori care au contat in facultatea asta. Ca chestionarul ala o sa faca lucrurile sa se schimbe, nu stiu, dar a fost genial ca in cele 20 de minute cat l-am completat m-am amuzat teribil cu operatoarea de interviu, spunandu-i de ce sunt frustrata si altele asemenea.
Ziua a avut un final putin apoteotic, fara sa fac nimic deosebit, dar ma simt zen cand rad din nimicuri si sunt fericita din senin si entuziasta, si kinky, fara un motiv anume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu