joi, 7 mai 2009

I feel pretty

In seara asta am fost la un concert. Cu Blondie. Si nu, nu ne-am dus la un concert de manele, nici la unul gen Metallica, am fost la un concert la Conservator (teatru, muzica culta, oare ce mai urmeaza?... cel mai probabil un tango mas). Si asta nu pentru ca a innebunit lupu' (in cazul de fata eu, care la 21 de ani 1/2 n-a prea dat pe acolo, ca sa nu zic ca n-a prea dat deloc), ci pentru ca m-a invitat o prietena. Si cum fara Blonda parca nu sunt eu, am luat-o si pe madmoiselle cu mine, evident dupa un sir de framantari de genu: ba, mergem? sau nu mergem?... Am cazut astfel de comun acord ca exista activitati mult mai interesante si dragute decat cafenelele de pe Magheru si speram sa repetam experienta. Ce am castigat pentru mine din toata treaba asta? Mi-au ramas in cap versurile unei melodii "I feel pretty, I feel stunning", pentru ca intr-adevar sunt, mi-am dat seama ca imi place rozul si... cred ca mi-am revenit (din ce?... :D din starea aia emo de ieri). Nu bag mana in foc, ca la mine nu e sigur niciodata, dar sunt mai OK. Si vorba Danutzei, colega mea de birou care e cea mai simpatica nesuferita, o sa incerc sa zambesc mai des, ca imi sta bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu