luni, 11 mai 2009

Cea mai tare imagine pe care am primit-o pe mail


Nu necesita comentarii :))

4 comentarii:

  1. Fara comentarii!
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. valy, e trist ca doar atat ai avut de comentat

    RăspundețiȘtergere
  3. Anul trecut, in septembrie, a venit la noi un spaniol cam de aceeasi varsta cu tata. Si ne-a spus ca i-a placut in Romania, ii aminteste de Spania acum...30-40 de ani.. Cred ca fost finut in exprimare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si timpul era ireversibil...cu un ceas nu mai dai in urma decat o nostalgie.
    e frumoasa tara,mucegaita pe la colturi ascunde dupa atatea comori si inca mai avem radacini.mai avem suflete chiar daca turistii isi intorc ceasurile in urma,e locul nostru unde inca ne calca talpile.mi-e draga tara mea...stii tu ralu,acolo este tara mea si neamul meu cel romanesc.

    RăspundețiȘtergere