sâmbătă, 16 mai 2009

Jurnalul unei pitipoance

Stiu ca v-a fost dor de mine, si recunosc, zilele astea au fost destul de lipsite de inspiratia divina de altadat', si se pare, asadar, ca starile emo sunt propice spiritului artistic. Cum am promis solemn ca n-o sa mai fiu emo niciodata, de 3 zile m-a lasat inspiratia. Adica in loc sa postez chestii serioase, cum fac eu de obicei, si sa ma plang cu cuvintele mele ca traiesc in Romania si ca merg cu autobuzul 205, ascult "Hey Sexy Lady". Si-mi place.
Ce s-a intamplat nu stiu, dar cert e ca zilele astea am avut o revelatie. M-am redescoperit, mi-am descoperit si celelalte fete ale personalitatii, si mi se pare cel mai grozav mod de a fi pozitiv. Am redevenit kinky, sexy attitude ca pe vremuri, mi-am luat azi o bluza roz cu sclipici, nu chiar atat de scarboasa ca aia rosie, si una mov pe care scrie "sexy". Un tip mi-a multumit pe scarile rulante de la metrou ca i-am lasat locul liber pe partea stanga, si i-am spus raspicat: "Nu, eu iti multumesc". Saca si Blondie au ras maxim.
Si am intalnit un om care ma fascineaza de mor. Si ma opresc aici.
Per total, am un tonus bun. Si un chef nebun de viata. Si fluturasi in stomac. Si niste prietene atat de pitzi, ca mine, care ma iubesc maxim, si pe care le ador.

3 comentarii:

  1. o iei razna again..mai ales cand e vb de fascinatia masculina....hehe iti tin pumnii pinky sexy girl :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa cred! Din nou??? :)) Nu stiu unde gasesti oamenii astia "fascinanti"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau sa te dezamagesc, Claudia, dar de data aceasta secretul il stiu doar eu si gagicile pitzi :D :D :D

    RăspundețiȘtergere