sâmbătă, 23 mai 2009

Concediu

[postare scurta]

Dragii mei, 

Activitatea de pe blog in urmatoarele 2 saptamani va fi mai putin fructuoasa. Si asta nu pentru ca sunt in concediu la Paris (mai am 4 luni si 6 zile pana atunci, daca ati sti cum le numar...), ci pentru ca sunt in sesiune. Ultima sesiune. Si cum am promis ca trebuie sa imi iau toate examenele, ca sa pot sa ma distrez maxim dupa aia si sa ma dedic activitatilor de relaxare, blogul o sa intre putin in somaj. 
Nu va nelinistiti, o sa mai postez din cand in cand. Sa imi tineti pumnii si pe 5 iunie ma reintorc cu forte proaspete si cu idei maxime!
Va pupa Raluca pe toti!

2 comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred: e prima data cand nu numai ca am sesiune inaintea celor de la ASE, dar chiar am si terminat-o de aproape 2 saptamani :D Multa bafta!!!!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Oana!!! eu mai am 5 si scap, sper sa fie OK ca nu mai vreau sa stau prin facultatea asta nici o secunda in plus. E groaznic sa stau departe de job atata timp, si mai ales pentru motivul asta, dar incerc sa recuperez pe la terase :)) cu gagicile :)) O sa va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere